Κείμενο 46 - Το γενικό συμφέρον μπαίνει πριν από το ατομικό
Philosophi
censent mundum regi numine deοrum;
|
eum esse putant quasi communem urbem et
civitatem hominum et deorum,
|
et unum quemque nostrum eius mundi esse
partem;
|
ex quo illud natura consequitur,
|
ut anteponamus communem utilitatem (utilitati)
nostrae.
|
Ut enim leges anteponunt salutem omnium singulorum
saluti,
|
sic bonus et sapiens et legibus parens
vir
|
consulit utilitati omnium plus quam (utilitati)
unius alicuius aut (utilitati) suae.
|
Nec magis vituperandus est proditor
patriae
|
quam
proditor communis utilitatis,
|
aut communis salutis desertor propter
suam utilitatem et salutem.
|
Ex
quo fit,
|
ut laudandus is sit, qui pro re publica
cadat,
|
quod decet cariorem nobis esse patriam quam
nosmet ipsos.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου